Katolícke modlitby

K DUCHU SVÄTÉMU

Príď, Duchu Svätý, naplň srdcia svojich veriacich a zapáľ v nás oheň svojej lásky.

V. Zošli svojho Ducha a všetko bude stvorené.

R. A obnovíš tvárnosť zeme.

Modlime sa. Večný Bože, ty osvecuješ srdcia veriacich svetlom Ducha Svätého; daj, prosíme, aby sme v tomto Duchu poznávali, čo je správne, a vždy sa radovali z Jeho útechy a posily. Skrze Krista, nášho Pána. Amen.

K ANJELOVI STRÁŽNEMU

Anjel Boží, strážca môj, prosím ťa vždy pri mne stoj. Pomocnú mi ruku daj, vo všetkom mi pomáhaj, aby som vždy v každej chvíli viedla život Bohu milý a tak tebou chránená, bola raz v nebi spasená. Amen.

RANNÁ MODLITBA PRE NAJMENŠÍCH

Srdce svoje k Tebe dvíham hneď za rána, Bože môj; ako si ma chránil v noci, tak i cez deň pri mne stoj! Daj mi, Bože, cez celý deň hojne svojej milosti, aby som sa hriechu chránil a žil v nevinnosti. Amen. 

Otče náš, Zdravas’ Mária

VEČERNÁ MODLITBA PRE NAJMENŠÍCH

Ku koncu sa deň zas chýli, k odpočinku zve ma noc; Bože, ty beh času riadiš, nesmierna je tvoja moc. Svoje hriechy si ľutujem, polepšiť sa sľubujem a za tvoje dobrodenia zo srdca Ti ďakujem.

Otče náš, Zdravas’ Mária

MODLITBA PRED JEDLOM 

Oči všetkých dúfajú v Teba, Pane, a Ty im dávaš pokrm v pravý čas. Otváraš svoju ruku a všetko živé napĺňaš požehnaním. Sláva Otcu… Požehnaj Bože, nás i tieto dary, ktoré z Tvojej štedrosti budeme požívať. Skrze Krista, nášho Pána. Amen.

MODLITBA PO JEDLE

Chváľte Pána, všetky národy, oslavujte Ho, všetci ľudia; lebo je veľké Jeho milosrdenstvo voči nám a pravda Pánova trvá naveky. Sláva Otcu… Ďakujeme Ti, všemohúci Bože, za všetky Tvoje dobrodenia. Lebo Ty žiješ a kraľuješ na veky vekov. Amen.

MODLITBA K NAJSVÄTEJŠIEMU SRDCU JEŽIŠOVMU

Najsvätejšie Srdce Pána Ježiša, prameň všetkého dobra, klaniam sa Ti, verím v Teba, milujem Ťa, dúfam v Teba a oplakávam svoje hriechy. Dávam Ti svoje úbohé srdce, aby si ho urobil pokorným, trpezlivým, čistým a vo všetkom podľa Tvojho priania. Daj, ó, dobrý Ježišu, aby som ja žila v Tebe a Ty vo mne. Ochraňuj ma v nebezpečenstvách, potešuj v zármutku a ťažkostiach. Daj mi zdravie tela, svoje požehnanie všetkým mojim prácam a milosť svätej smrti. Amen. 

POVZDYCH KU KRISTOVEJ KRVI

Krv Kristova, zachráň nás! Krv Kristova, osloboď nás! Krv Kristova, ochráň nás!

MODLITBA DUCHOVNÉHO SVÄTÉHO PRIJÍMANIA

Môj Ježišu, verím, že si v Najsvätejšej Oltárnej Sviatosti skutočne prítomný. Klaniam sa Ti a milujem Ťa nadovšetko. Z lásky k Tebe ľutujem všetky svoje hriechy. Sľubujem, že sa budem vyhýbať každej hriešnej príležitosti. Moja duša túži po Tebe, ale keďže Ťa teraz sviatostne nemôžem prijať, príď aspoň duchovne so svojou milosťou do môjho srdca. Daj, aby som vždy žila v Tvojej milosti, a tak plnila Tvoju vôľu. Ty žiješ a kraľuješ na veky vekov. Amen.

MODLITBY ANJELA Z FATIMY

Môj Bože, verím v Teba, klaniam sa Ti, dúfam v Teba a milujem Ťa! Prosím Ťa o odpustenie pre všetkých, ktorí v Teba neveria, neklaňajú sa Ti, nedúfajú v Teba a nemilujú Ťa.

Najsvätejšia Trojica, Otec, Syn a Duch Svätý, hlboko sa Ti klaniam a obetujem Ti najdrahšie Telo a Krv, dušu a Božstvo Ježiša Krista, prítomného vo všetkých svätostánkoch sveta ako nápravu všetkých urážok svätokrádeží a ľahostajností, ktorými je On sám zraňovaný. A skrze nekonečné zásluhy Jeho Najsvätejšieho Srdca a Nepoškvrneného Srdca Panny Márie Ťa prosím o obrátenie všetkých úbohých hriešnikov.

ZASVÄTENIE SA NEPOŠKVRNENÉMU SRDCU PANNY MÁRIE

Mária, Matka moja, zasväcujem sa tvojmu Nepoškvrnenému Srdcu. V živote a v smrti, aby ma chránilo od každej záhuby duše i tela. Viem, Matka, že tých, ktorých ochraňuješ sú v bezpečí a preto sa odovzdávam Tvojmu Srdcu s úplnou dôverou pre čas i pre večnosť. Amen.

Bez hriechu počatá Panna Mária, oroduj za nás, ktorí sa k Tebe utiekame.

POD TVOJU OCHRANU

Pod tvoju ochranu sa utiekame, svätá Božia Rodička, neodvracaj zrak od našich prosieb, pomôž nám v núdzi a z každého nebezpečenstva nás vysloboď, Ty Panna slávna a požehnaná. Amen.

POZDRAVENIE SRDCA PANNY MÁRIE

Buď pozdravené, lásky najhodnejšie Srdce Márie. Pozdravujem Ťa, živý chrám Najsvätejšej Trojice. Zvelebujem Ťa, ctihodná svätyňa Ducha Svätého, ktorý založil v Tebe Boží príbytok a na Teba vylial nevysloviteľné dary a milosti. 

Buď pozdravené najláskavejšie Srdce Márie. Tebe, Mária, ako Kráľovnej všetkých sŕdc odovzdávam svoje srdce. Prijmi ho a oddaj ho svojmu Synovi, môjmu láskavému Pánovi a Spasiteľovi, aby mu slúžilo a Ho milovalo.

Buď pozdravené úcty najhodnejšie Srdce Márie. Matka svätá, Ty si zaslúžiš, aby Ťa ctili všetci anjeli a svätí v nebi a všetci ľudia na zemi. Kiež by som Ťa tak mohla ctiť a milovať, ako Ťa ctil a miloval Tvoj načistejší ženích, svätý Jozef a Tvoji svätí rodičia Joachim a Anna. Na vynáhradu mojej chladnosti v Tvojej službe obetujem Ti všetku úctu a lásku, ktorou Ťa ctia a milujú všetky nábožné duše.

Prečisté Srdce Máriino, prijmi toto moje pozdravenie a ubezpeč ma, že si mojou Matkou, mojou Orodovníčkou, mojou Ochrankyňou v živote i v smrti. Amen.

K SVÄTÉMU MICHALOVI ARCHANJELOVI

Svätý Michal Archanjel, bráň nás v boji. Buď nám ochrancom proti zlobe a úkladom diabla. Pokorne prosíme, nech mu Boh ukáže svoju moc. A ty knieža, nebeských zástupov, Božou mocou zažeň do pekla satana a iných zlých duchov, ktorí sa na skazu duší potulujú po svete. Amen. (+ 3x Zdravas’ Mária)

Svätý Michal archanjel, odovzdávam a zasväcujem sa ti. Odovzdávam pod tvoju bdelú ochranu svoju rodinu, prácu, priateľov a všetko, čo mám. Som len úbohý hriešnik. Pamätaj, že oddnes som pod tvojou zvláštnou ochranou a preto ťa prosím, neopúšťaj ma po celý môj život. Vypros mi u Pána odpúšťanie mojich početných a ťažkých hriechov. Uveď ma pred trón Najvyššieho Boha. (sv. Ján Pavol II., 3.4.1988)

ZA DUŠE V OČISTCI

Ježiš, Mária, milujem vás, zachráňte duše. 

1x pomodlená modlitba vyslobodí 1 dušu z očistca

MOCNÝ EXORCIZMUS SVÄTÉHO ARCHANJELA MICHALA

Svätá Trojica jediný Bože, úpenlivo Ťa prosím, na príhovor Bohorodičky Panny Márie, svätého Archanjela Michala, všetkých anjelov a svätých o tú veľkú milosť premôcť temné sily na slovenskej zemi i na celom svete. Odvolávame sa na zásluhy umučenia nášho Pána Ježiša Krista, Jeho drahocennej Krvi preliatej za nás i Jeho svätých Rán, Agónii na Kríži i všetkých utrpení znášaných počas umučenia i cez celý život nášho Pána a Spasiteľa. Prosíme Ťa, Ježišu Kriste, vyšli svojich anjelov, aby uvrhli zlé mocnosti do pekelných priepastí, aby na slovenskej zemi i na celom svete nastalo Božie Kráľovstvo, aby sa Božia milosť mohla rozliať do každého ľudského srdca, aby náš národ i všetky národy celého sveta mohli okúsiť Boží Pokoj.

Naša Pani, úpenlivo Ťa prosíme, vyšli svojich anjelov, aby uvrhli do pekelných priepastí všetkých zlých duchov, ktorí majú byť zatratení. A Ty, Vodca nebeských zástupov, dokonaj toto dielo, aby nás Božia milosť mohla neustále sprevádzať. Priveď všetky nebeské zástupy, aby zlé sily boli uvrhnuté do pekelných priepastí. Použi celú svoju moc, aby premohla lucifera i jeho anjelov, ktorí sa postavili proti Božej Vôli a teraz chcú ničiť ľudské duše. Premôž ich, lebo viem že máš takú moc a nám vypros milosť pokoja a Božej Lásky, aby sme sa ponáhľali za Kristom do Nebeského Kráľovstva. Amen.

KAŽDÉ POMODLENIE TEJTO MODLITBY SPÔSOBÍ UVRHNUTIE 50 TISÍC ZLÝCH DUCHOV DO PEKELNÝCH PRIEPASTÍ. To je veľká milosť, pamätajte na to, aby ste sa pomodlili túto modlitbu čo najčastejšie. Zakaždým, také množstvo zlých duchov bude uvrhnutých do pekelných priepastí. Toto je veľký Boží Dar odovzdaný skrze mňa, svätého Archanjela Michala v tomto mimoriadnom dni. Hľa, pekelné mocnosti sa budú báť tejto modlitby, lebo veľký zástup zlých bude musieť byť uvrhnutých do pekelných priepastí. To spôsobí veľké uvoľnenie v celom slovenskom národe i na mnohých miestach po celom svete. Zdroj: https://www.facebook.com/groups/2636532336428223/ 


Pridaj komentár