Z lásky k mnohým (35.)

35. Kajajte sa teraz (4. apríla 1992, sobota, po štvrtej pôstnej nedeli)

“Neboj sa, držím ťa na dlani. Sme tak veľmi urazení, Moje dieťa, hriechmi sveta, ach, ako sa rmúti Moje srdce (tu cítim Ježišovu bolesť a smútok). Mnohé duše sú odsúdené na záhubu. Ako ma zarmucuje, keď to vidím. Utešuj ma, Moje dieťa, lebo bolesť je neznesiteľná. Prečo sú takí slepí, prečo nepočúvajú Mňa a Moju Preblahoslavenú Matku, ktorá ich miluje láskou, akú si nevedia predstaviť? Najväčšia radosť ich čaká v raji, keby sa len kajali a odvrátili od hriechu. Ó, ten smútok v Srdci Mojej úbohej Matky! Utešuj ju, moje dieťa, pretože veľmi trpí. Uteš trochu svoju blahoslavenú Matku. Deti moje, prečo sa klamete? Či neviete, že Božie kráľovstvo je nad vami (t. j. Božie navštívenie v spravodlivosti)? Kajajte sa teraz, kým je ešte čas. Plačte, deti Moje, za svoje rodiny, lebo zem a nebesá nad ňou sa budú otriasať v základoch hrôzou, akú svet ešte nepoznal; beda bezbožníkom, lebo ich osud je strašný. Modlite sa, modlite sa, neustále sa modlite, aby ste zmiernili trest, pretože si neviete predstaviť, čo Boh zosiela. Ale nebojte sa, Moji požehnaní milovaní, ktorí trpíte pre Mňa, nebojte sa, Ja budem s vami vo všetkom. Priblížte sa k Môjmu Najsvätejšiemu Srdcu a Ja vás poteším. Všetko robte v mojom mene a ja vás za to požehnám a bude vás čakať najväčšia radosť. Svojimi obetami budete oslavovať môjho Otca v nebi. Robte veľa pokánia, modlite sa, postite sa, hovorte Mojim kňazom, že ich milujem a veľmi za nich trpím. Naliehavo sa vyzbrojte ružencom Mojej svätej Matky, pretože knieža temnoty je odpútané od priepasti. V ruženci nájdete ochranu a útechu. Čas sa blíži, Moji milovaní, utešujte sa navzájom, modlite sa jeden s druhým a jeden za druhého. Trpte za duše, moji vyvolení, a najväčšia radosť v nebi bude vaša na celú večnosť.” 

Ježiš

preklad


original

35. Repent now (4 April 1992, Saturday, After the Fourth Sunday of Lent)

“Dear daughter, My beloved Mother and I are present, be not afraid, I hold you in the palm of My hand. We are so very much offended, My child, by the sins of the world, oh, how My heart grieves (here I feel Jesus’ pain and sorrow). Many souls are doomed to perdition. How it grieves Me to see this. Console Me, My child, as the pain is unberarable. Why are they so blind, why do they not listen to Me and My Blessed Mother, who loves them with a love beyond their imagination? The greatest joy awaits them in Paradise if only they would repent and turn away from sin. Oh, the sorrow in My poor Mother’s Heart! Console Her, My child, as She suffers greatly. Give some consolation to your Blessed Mother. My children, why do you deceive yourselves? Don’t you know the Kingdom of God is upon you (i. e. God’s visitation in justice)? Repent now while there is still time. Weep, My children, for your families, as the earth and Heavens above will shake to their very foundations with a terror the world has never known; woe to the wicked as their fate is terrible. Pray, pray, pray continuously to lessen the punishment as you cannot imagine what God will send. But fear not, My blessed beloved ones, who suffer for My sake, be not afraid, I will be with you in all things. Come close to My Sacred Heart and I will comfort you. Do all in My name and I will bless you for this and the greatest joy shall await you. You will glorify My Father in Heaven by your sacrifices. Do much penance, pray, fast, tell My Priests I love them and I suffer for them greatly. Arm yourselves urgently with My Holy Mother’s Rosary, as the Prince of Darkness is unchained from the abyss. In the Rosary you will find protection and consolation. The time is at hand, My loved ones, comfort one another, pray with and for each other. Suffer for souls, My chosen one, and the greatest joy in Heaven will by yours for all eternity.” 

Jesus

Pridaj komentár