Z lásky k mnohým (32. – 34.)

1992

32. Modli sa častejšie, uvidíš rozdiel vo svojom živote (13. februára 1992, štvrtok)

“Moje drahé dieťa, ďakujem ti za tvoje modlitby. Veľmi ich potrebujem. Prosím, skús sa častejšie modliť a uvidíš rozdiel vo svojom živote. Drahé dieťa, buď na stráži, satan je veľmi silný a chce ťa zničiť. Nechaj sa viesť Mnou. Buď pokojná a vždy sa modli, aby si bola oslobodená od zla. Moje drahé dieťa, máš Moju ochranu, nedopustím, aby ti niekto ublížil. Ježiš poteší tvoje srdce, buď radostná vo všetkých svojich problémoch a nech svet vidí pokoj, ktorý ti Ježiš posiela. Budeš musieť ešte trpieť, drahé dieťa, ale prosím ťa, nerozčuľuj sa. Máš moje zasľúbenie, že ti počas tohto obdobia dám osobitné milosti, ktoré ťa podržia. Rob to s dobrým srdcom, pretože odmena je veľká. Príď ku Mne a Ja ťa oslobodím od tvojich bremien a poteším tvoje srdce. Pomôžem vám povzniesť sa nad každú situáciu a zachránim vás pred ťažkosťami. Viac sa modlite a choďte denne na svätú omšu a všetko vám pôjde dobre. Buďte trpezliví, láskaví a chápaví a čakajte na Božie konanie. On to určite urobí a čoskoro. Nebojte sa, ale radujte sa v Pánovi. On je milosrdný.”

Svätá Matka

33. Utešujte svoju zarmútenú matku (14. februára 1992, piatok, Pamiatka svätých Cyrila a Metoda)

Geraldína: “Svätá Matka, máš nejaké posolstvo?”

Svätá Matka: “Píš pre duše.

Drahé deti, vaša svätá Matka k vám hovorí. Deti, tak drahé môjmu srdcu, pomôžte mi, prosím vás, rýchlo, hovorím vám, že tak veľmi trpím. Choďte ku každému, koho stretnete, a povedzte mu, že Pán prichádza. Ó, deti moje, môj zármutok je nesmierny, vidím pred vami toľko katastrof, poďte rýchlo ku Mne všetci, aby som vás ochránila. Modlite sa, modlite sa ako nikdy predtým, Pomáhajte si a utešujte sa navzájom. Milujem vás všetkých a chcem vás mať blízko pri sebe, aby som vás zachránila pred Zlým, ktorý vás nenávidí a chce zničiť vás i vaše rodiny. Denne prijímajte sviatosti, čas je veľmi dôležitý. Hnev Môjho Syna sa chystá na celý svet, modlite sa, modlite sa a obetujte všetko na zadosťučinenie, modlite sa viac, milujte viac, trpte viac. Kráčajte so svojou Matkou po ceste na Kalváriu spolu s Mojím Božským Synom Ježišom. Boh ma poslal, aby som vás varovala, počúvajte hlas prorokov,* (*Tých, ktorí skutočne nesú Božie posolstvo pre dnešný svet.) lebo si neviete predstaviť, čo Otec pripravil tým, ktorí ho ustavične urážajú. Modlite sa, prosím vás, za Moje stratené deti (tu Panna Mária plače a je taká ľútostivá, je mi jej tak ľúto, ako jej puká srdce). Moje milované deti, ktoré sú mi verné, utešujte svoju zarmútenú Matku neustálou modlitbou, pokáním, pokáním a pôstom. Žehnám vás v mene Otca i Syna i Ducha Svätého. Amen.”

34. Modli sa viac (28. februára 1992, piatok 21.00 hod. po siedmej nedeli v roku)

Čítala som si sama v izbe, keď som sa pozrela na obrázok Panny Márie Medžugorskej, ktorý mám na dverách. Strašne som sa zľakla, pretože tvár bola teraz skutočná a Ona plakala a bola veľmi smutná. Povedala mi, aby som toľko nečítala a či by som sa nemohla viac modliť, pretože Ježiš a Ona sama sú veľmi, veľmi smutní kvôli zatuchline, v ktorej sa svet nachádza. Bola veľmi jemná a pokojná a smutná a počula som Jej vnútorný hlas, potom to prestalo.

prekladač


original

1992

32. Pray more often, you will see a difference in your life (13 February 1992, Thursday)

“My dear child, thank you for your prayers. I need them so much. Please try to pray more often, and you  will see a defference in your life. Dear child, be on your guard, Satan is very strong and wants to destroy you. Be guided by Me. Be at peace and pray always to be delivered from evil. My dear child, you have My protection, I will not let any harm come to you. Jesus will console your heart; be joyful in all your troubles and let the world see the peace Jesus sends you. You will have more to suffer, dear child, but please do not get upset. You have My promise, I will give you special graces during this time to sustain you. Do it with a good heart because the reward is great. Come to Me and I will free you from your burdens and gladden your heart. I will help you to rise above every situation and save you from difficulties. Pray more and go to daily Mass and all will go well with you. Be patient, kind and understanding an wait for God to act. He surely will and soon. Fear not, but rejoice in the Lord. He is merciful.”

Holy Mother

33. Console your sorrowful Mother (14 February 1992, Friday, Memorial of Sts. Cyril and Methodius)

Geraldine: “Holy Mother, do You have a message?”

Holy Mother: “Oh yes, My child, write for souls.

Dear children, your Holy Mother speaks to you. Children so dear to my heart, help Me please, I beg you, quickly, I tell you I suffer so much. Go to everyone you meet and tell them the Lord is coming. Oh My children, My sorrow is immense, I see so much catastrophe ahead of you, come quickly to Me all of you for protection. Pray, pray as never before, Help and console one another. I love you all and want you close to Me to save you from the Evil One who hates you and wants to destroy you and your families. Receive the Sacraments daily, time is of the essence. My Son’s wrath is about to come upon the whole world, pray, pray and offer all in reparation, pray more, love more, suffer more. Walk with your Mother the road to Calvary along with My Divine Son, Jesus. My children, God has sent Me to warn you, listen to the voice of the prophets,* (*Those who genuinely bear God’s message for the world today.) as you cannot imagine what the Father has prepared for those who offend Him continuously. Pray, I beg you, for My lost children (here Our Lady is crying and is so pitiful, I feel so sorry for Her as Her heart is breaking). My beloved children who are faithful to Me, console your sorrowful Mother in constant prayer, penance, reparation and fasting. I bless you in the name of the Father and of the Son and of the Holy Spirit. Amen.”

34. Pray more (28 February 1992, Friday 9:00 pm, After the Seventh Sunday of the Year)

I was reading in my room on my own, when I looked up at a picture I have on my door of Our Lady of Medjugorje. I got a terrible fright as the face was real now and She was crying and very sorrowful. She said, don’t read so much and could I pray a lot more as Jesus and Herself are very, very sad because of the stale the world is in. She was very gentle and serene and sad and I heard Her voice interiorly, then it stopped.


Pridaj komentár