Z lásky k mnohým (23. – 28.)

23. Nenechajte sa odradiť

1. júla 1991, pondelok 21:00, pondelok trinásteho týždňa v roku

“Dieťa moje, potrebujem tvoje modlitby, každý deň sa pomodli aspoň tri ružence, aby si si zabezpečila ochranu pred Zlým. Dieťa moje, čas sa kráti. Prosím ťa, neboj sa, ani sa nenechaj odradiť, budem sa za teba a tvoje úmysly vrúcne modliť k môjmu Synovi. Prosím, počúvaj ma, lebo Boh je už príliš urazený.”

Svätá Matka

24. Ponúknite všetko Ježišovi

1. júla 1991, pondelok

“Moja dcéra, neboj sa, ja budem dnes vo všetkom s tebou a budem ťa viesť. Duch Svätý ti bude pomáhať počas tvojho vyučovania, nenechaj sa odradiť, satan sa ťa snaží zastaviť. Zasväť sa mi a všetko obetuj Ježišovi. Venujte sa svojim povinnostiam a zverte to do rúk Môjho Syna. Ďakujem vám.”

Svätá Matka

25. Pre svet

1. júla 1991, pondelok 22.30 hod.

“Deti moje, prosím, nebojujte, môj Syn sa veľmi urazí, ak to urobíte. Nedajte Zlému jeho cestu. Pomôžte mi, prosím, deti moje, srdce mi puká. Prosím, utešujte ma a už ma viac neurážajte. Prajem si pokoj, nie násilie, prosím, modlite sa za vedenie a nechajte sa viesť Duchom. Vložte svoju nádej do vecí, ktoré sú hore, a váš život sa zmení. “*

Svätá Matka

(* Geraldine považovala za dôležité zdôrazniť, že toto posolstvo je určené všetkým Božím deťom.)

26. Nedovoľte, aby sa vaše srdce trápilo starosťami

3. júla 1991, streda, sviatok svätého Tomáša, apoštola

Modlila som sa to predtým, ako som dostala nasledujúce posolstvo: “Teraz stojím pred Tebou, Pane, v celom Tvojom majestáte. Pokorne ťa prosím o pomoc a útechu. Neustále potrebujem Tvoju pomoc. Prosím, poteš ma a daj mi silnejšiu vieru. Prosím, povedz mi, čo mám robiť. Cítim sa zmätená, prosím, daj mi múdrosť a porozumenie a pomôž mi navždy chváliť Tvoje meno.”

“Dieťa moje, neboj sa, všetko bude v poriadku. Som s tebou, tvoje utrpenie bude len dočasné, ale o koľko budeš lepšia. Prosím, modli sa ku Mne viac, lebo Moje srdce si to želá, rovnako ako srdce Môjho Syna, všetci tvoju lásku a nech vidia tvoju dobrotu. Dám ti všetko, čo potrebuješ, aby som ťa podržala v živote. Nedovoľ, aby tvoje srdce trápili starosti. Nikdy ťa neopustím.”

Svätá Matka

27. Poddaj sa mojej vôli a tvoje srdce sa bude radovať

12. august 1991, pondelok devätnásteho týždňa v roku

“Nebuďte skľúčení, všetko bude dobré. Nech vaše srdce nie je ťažké, moje jarmo je ľahké. Odpustite všetkým previnilcom a nepodliehajte zlu. Vždy sa modlite, aby som vám dal silu proti Zlému. Pošlem vám, čo budete potrebovať, aby som vám pomohol prejsť. Nebojte sa a pamätajte, že Ja som vždy s vami. Poddajte sa Mojej vôli a vaše srdce sa bude radovať. MODLI SA!”

Ježiš

28. Ježiš, prameň lásky

24. septembra 1991, utorok

Je prvý večer náboženského seminára, hovorí kňaz a ja počujem toto: 

“Poďte, deti moje, a naplňte moje srdce láskou. Som tu medzi vami. Počúvajte mojich synov, ako vediem každé ich slovo. Dnes večer, deti Moje, chcem vyjadriť Svoju lásku osobitným spôsobom. Blahoslavení ste vy, ktorí ste sem dnes večer prišli. Poďte, príďte k prameňu a Ja vás naplním dobrými vecami.”

Ježiš

prekladač


original

23. Do not be discouraged (1 July 1991, Monday 9:00 pm, Monday of the Thirteenth Week of the Year)

“My child, I need your prayers, say at least three Rosaries each day to ensure protection from the Evil One. My child, time is short. Please do not worry or be discouraged, I will pray fervently for you and your intentions to My Son. Please heed Me as God is already too much offended.”

Holy Mother

24. Offer all to Jesus (1 July 1991, Monday)

“My daughter, do not worry, I will be with you in everything today, guiding you. The Holy Spirit will help you during your teaching, do not be discouraged, Satan is trying to stop you. Consecrate yourself to Me and offer all to Jesus. Go about your duties and leave it in My Son’s hands. Thank you.”

Holy Mother

25. For the world (1 July 1991, Monday 10:30 pm)

“My children, please do not fight, My Son will be very much offended if you do. Do not give the Wicked One his way. Help Me please, My children, My heart breaks. Please console Me and do not offend Me any more. I wish for peace, not violence, please pray for guidance and to be led by the Spirit. Place your hope in the things above and your life will change.”*

Holy Mother

(* Geraldine felt that it was important to emphasize that this message is for all God’s children.)

26. Do not let your heart be troubled with worry (3 July 1991, Wednesday, Feast of St. Thomas, Apostle)

I prayed this before I received the following message: “I stand before You now, Lord, in all Your Majesty. I humbly beg for You help and comfort. I constantly need Your help. Please console me and give me a stronger faith. Please tell me what to do. I feel congused, please give me wisdom and understanding and help me to praise Your name forever.”

“My child, do not worr, all with be well. I am with you, your suffering will only be temporary but how much better you will be for it. Please pray to Me more as My heart desires it as does My Son’s everyone your love and let them see your goodness. I will give you all you need to sustain you in life. Do not let your heart be troubled with worry. I will never abandon you.”

Holy Mother

27. Yield to My wil and your heart will rejoice (12 August 1991, Monday of the Nineteenth Week of the Year)

“Do not be disheartened, all will be well. Do not let your heart be heavy, My yoke is light. Forgive all offenders and yield not to evil. Pray always to give you strength against the Evil One. I will send you what you need to help you through. Be not afraid and remember, I am with you always. Yield to My will and your heart will rejoice. PRAY!”

Jesus

28. Jesus, a Fountain of Love (24 September 1991, Tuesday)

It is the first night of a Religious Seminar, a Priest is speaking and I hear this: 

“Come, My children and fill My heart with love. I am here among you. Listen to My sons as I guide their every word. Tonight, My children, I wish to express My love in a special way. Blessed are you who come here tonight. Come, come to the fountain and I will fill you with good things.”

Jesus

Pridaj komentár