Z lásky k mnohým (29. – 31.)

29. Modlite sa za pokoj, lásku a dobrotu

8. októbra 1991, utorok

Počas seminára

“Moje najdrahšie dieťa, neboj sa, ja som s tebou. Vidím, že trpíš, a túžim ťa utešiť. Všetko obetuj môjmu Synovi, v ktorom sme vykúpení. Drahé dieťa, keď ťa urážajú, usmej sa, obetuj to za hriechy vo svete. Príď ku Mne a Ja ti dám milosť zvíťaziť. ………. bol poslaný, aby ti pomáhal a chránil ťa, a je Mojím verným služobníkom. Modlite sa za neho, veľa trpí. Aj on je dobrý človek a naozaj Môj syn. Milujem ho a žehnám ho a všetko, čo robí. Dostane veľkú odmenu v raji. Zostaň mu nablízku a prijímaj jeho ducha. Chcem si vás použiť, aby ste ku Mne priviedli duše v seminári. Neopúšťaj ho, vyvolil som si ťa na túto prácu. Nemajte obavy ani strach, Duch Svätý bude hovoriť cez vás. Modlite sa za tých, ktorí vás prenasledujú, a so všetkými sa zmierte.

Povedzte Mojej dcére ……….. Milujem ju a neodsudzujte sa navzájom. Milujte sa navzájom a povzbudzujte sa. Modlite sa jeden za druhého a spoločne. Deti moje, budete vystavení skúške a prenasledovaní, očakávajte to a prijmite to a Boh vás požehná a čaká vás koruna slávy. Milujem vás. Modlite sa, modlite sa, modlite sa spoločne jeden za druhého a za všetky vaše potreby. Prinášajte svoje životy ako obetu. ………. vám vždy prinesie veľa radosti a bol poslaný, aby vám pomohol v ťažkých časoch. Modlite sa za svoju rodinu, aby ju Duch Svätý viedol a chránil. Modlite sa za to, aby zlo vo svete prestalo a za obrátenie hriešnikov. Modlite sa za kňazov a všetkých rehoľníkov. Modlite sa za ovocie Ducha Svätého, za pokoj, lásku a dobrotu.”

Svätá Matka

(Spomínam si na hymnus “Otče, ďakujem ti za všetko, čo si urobil”).

30. Nezúfajte

12. októbra 1991, sobota, dvadsiaty siedmy týždeň v roku

V nemocnici

Som v nemocnici, v šiestom mesiaci tehotenstva so svojím šiestym dieťaťom (jedno zomrelo a je v nebi – dievčatko); hovoria mi, že rodím a dieťa neprežije. Srdce mi puká. To dieťa tak veľmi milujem, že by som zaň s radosťou položila život. Prosím a žiadam Ježiša o milosť, pretože cítim, ako kope a je plné života, hoci mi praskla voda. Až do tejto chvíle som dieťa považovala za samozrejmosť. Teraz stojím tvárou v tvár jeho smrti a zrazu mi nezáleží na ničom inom, len na tom, aby som sa pokúsila udržať tento život vo mne. Vážim si každú chvíľu, rozprávam sa s ním a spievam mu krásne ľúbostné piesne, každá chvíľa je vzácna. Celý čas prosím Ježiša, aby ho ušetril, aby sme sa mohli podeliť o všetku našu lásku. V tej chvíli uvažujem, ako môže vôbec niekto povedať, že život nie je vzácny, je na nezaplatenie. Počas modlitby sa mi v duchu alebo v duši zjavuje vízia malého plavovlasého chlapčeka vo veku asi jeden a pol roka (bacuľatého), ktorý beží k môjmu manželovi. Tento chlapček je plný lásky a náklonnosti. Spomínam si, že cítim manželovu lásku k nemu. (Vtedy som vedela, že to zvládne. “Odpusť mi, Ježišu, že som o Tebe pochybovala, môžeš mi vôbec odpustiť, že mám takú malú vieru?”).

Po modlitbe počujem: “Boh si ťa používa, učí ťa, ukazuje ti cestu, nezúfaj. Ježiš vie, čo je pre teba najlepšie. Takže čokoľvek sa teraz stane, je v jeho rukách, je to jeho vôľa. Verte a hovorte: S Božou pomocou dokážem všetko. Milujte svojho manžela a modlite sa za neho k Bohu. Buďte trpezlivá a láskavá, neustále sa za neho modlite, aby ho Boh chránil, veď vás veľmi miluje. Pomáhajte mu tým, že budete ohľaduplná a podporujúca. Buďte dobrou manželkou a snažte sa zachovať pokoj s deťmi, pomôžem vám. Pán vás hojne požehná, keď sa táto skúška skončí, obetujte nám to všetko a najväčšia radosť bude vaša. Toto dieťa v tvojom lone je výnimočné (napadá mi meno Ján), preto ho budem volať Jonatán.* (*Potom mi bolo povedané, že toto dieťa mi prinesie veľkú lásku uprostred utrpenia. Jeho láska mi veľmi pomôže. [Dala som mu meno po apoštolovi Jánovi, ktorý stál s Máriou pri úpätí kríža; ale rozhodla som sa, že ho nazvem Jonatán, a nie Ján, lebo sa mi to meno viac páčilo]). Dajte svojim deťom svoju lásku a náklonnosť, pretože vás potrebujú. Vaším životným povolaním je privádzať duše k Bohu. Darujeme vám veľkú radosť a nový život (naráža na dieťa). Budem vás a vašu rodinu ochraňovať. Nemajte strach, Zlý vám neublíži. Rozdrvím satanovu hlavu pod tvojimi nohami. Neustále sa modlite, stále vás milujem.”

Svätá Matka

31. Neboj sa

2. november 1991, sobota, Pamiatka všetkých duší

Svätá Matka: “Dieťa moje, Ježiš ťa bude viesť vo všetkom, ničím sa netráp a neznepokojuj, dôveruj môjmu Synovi, lebo On chce pre teba len to najlepšie. Drahé dieťa, satan sa potuluje okolo teba ako revúci lev a čaká, že ťa zožerie. Chráň sa, nos sväté požehnané predmety. Modli sa, viac používaj svätenú vodu, vzývaj ochranu drahocennej krvi Môjho Syna. Modli sa za ochranu k svätému Michalovi. Radujte sa z požehnaní, ktoré vám Boh dal, pretože sa mu to páči. Povedzte všetkým Našim synom a dcéram o Mojej veľkej láske k nim. Chcem ich len zachrániť – Božie svetlo ich ožiari, ak sa budú kajať.

Modlite sa za Môjho syna ………., pretože ho čakajú veľké skúšky. Modlite sa za svoju vlasť, pretože ju satan rozvracia. Povedzte mojim deťom, že láska môjho srdca ich bude viesť a chrániť a tiež utešovať.”

Svätá Matka

prekladač


original

29. Pray for peace, love and goodness (8 October 1991, Tuesday)

During a Seminar

“My dearest child, fear not, I am with you. I see you suffer and I long to console you. Offer all to My Son in whom we are redeemed. Dear child, when they insult you, smile, offer it for the sins in the world. Come to Me and I will give you the grace to overcome. ………. has been sent to help and protect you and he is My faithful servant. Pray for him, he suffers much. He is a good person also, and truly My son. I love him and bless him and all he does. He will receive a great reward in Paradise. Stay close to him and take in his spirit. I wish to use you to bring souls to Me in the Seminar. Do not leave it, I chose you for this work. Do not worry or fear, the Holy Spirit will speak through you. Pray for those who persecute you and make peace with all.

Tell My daughter ………. I love her, and do not judge each other. Love and encourage each other. Pray for one another and together. My children, you will be put to the test and persecuted, expect it and welcome it and God will bless you and your crown of glory awaits you. I love you. Pray, pray, pray together for one another and for all your needs. Offer your lives as a sacrifice. ………. will always give you much joy and was sent to help you in difficult times. Pray for your family that the Holy Spirit will guide and protect them. Pray for evil in the world to cease and for the conversion of sinners. Pray for Priests and all Religious. Pray for the fruits of the Holy Spirit, for peace, love and goodness.”

Holy Mother

(I think of the hymn “Father, I thank you for all you have done”.)

30. Do not despair (12 October 1991, Saturday, Twenty Seventh Week of the Year)

In Hospital

I am in hospital, six months pregnant with my sixth childe (one died and is in Heaven – a girl); they tell me I am in labour and the baby will not survive. My heart is breaking. I love this child so much I would gladly give my life for it. I am begging and pleading with Jesus for mercy, as I can feel him kicking and full of life, even though my water has broken. Up until this point I had taken the baby for granted. Now I am faced with its death and suddenly nothing else matters, except trying to hang onto this life inside me. I cherish every moment, I talk to it and sing beautiful love songs to it, every moment is precious. All the while I am pleading with Jesus to spare it so we can share all our love. At that moment I contemplate how can anyone ever say life is not precious, it’s priceless. While in prayer, I am shown in my spirit or soul a vision of a little fair haired boy about one and half years old (pudgy) plump running to my husband. This little boy is full of love and affection. I remember feeling my husband’s love for him. (Then I knew he would make it. “Forgive me, Jesus, for doubting You, can You ever forgive me for having so little faith.”)

After prayer I hear, “God is using you, teaching you, He is showing you the way, do not despair. Jesus knows what is best for you. So whatever happens now is in His hands, it is His will. Believe and say: with God’s help I can do anything. Love your husband and pray to God for him. Be patient and kind, pray for him constantly so that God will protect him, he loves you very much. Help him by being considerate and supportive. Be a good wife and try to keep the peace with the children, I will help you. The Lord will bless you abundantly when this trial is over, offer it all to us and greatest joy will be yours. This chilld in your womb is special (the name John comes to mind) so I will call him Jonathan.* (*Later I was told this child would bring great love to me amid suffering. His love will help me very much. [I named him after John the Apostle, who stood with Mary at the foot of the Cross; but I decided to call him Jonathan rather than John, because I liked the name better.]) Give your children your love and affection, as they need you. Your vocation in life is to bring souls to God. We give you a great joy and a new life (referring to the baby). I will protect you and your family. Have no fear, the Evil One will not harm you. I will crush the head of Satan under you feet. Pray continuously, I love you always.”

Holy Mother

31. Do not be worried (2 November 1991, Saturday, Commemoration of All Souls)

“My child, Jesus will guide you in all things, do not be worried or concerned about anything, trust in My Son, because He wants only what is best for you. Dear child, Satan roams around like a roaring lion waiting to devour you. Protect yourself, wear holy blessed objects. Pray, use holy water more, invoke the protection of My Son’s precious blood. Pray to St. Michael for protection. Rejoice in the blessings God has given you, as this is pleasing to Him. Tell all Our sons and daughters of My great love for them. I only wish to save them – the light of God will shine upon them if they repent.

Pray for My son ………. as he has great trials ahead of him. Pray for your homeland as Satan is tearing it apart. Tell My children the love of My heart will guide and protect them and also comfort them.”

Holy Mother

Pridaj komentár